Skip to content

Ingyenes PPC audit

Nem vagy biztos benne, hogy ügynökséged mindent megtesz a sikereidért? Szeretnéd látni, valójában mennyit dolgoznak a fiókoddal? Nem sikerültek úgy a kampányok, ahogy tervezted? Mi INGYEN auditáljuk hirdetési fiókjaidat, hogy tisztán lásd a kampányok helyzetét.

Úgy érzed, hogy hirdetéseid nem hoznak eredményt, vagy nem egyértelmű, hogy miért kerülnek ennyibe? Nem világos, hogy az ügynökséged valóban mindent megtesz-e a sikereidért? Nem látod át, hogy mire és mennyi pénz megy el? Nem vagy benne biztos, hogy megfelelő ROAS-sal mennek a kampányok? Esetleg alacsony a CTR és a konverziós arány a hirdetéseiden, viszont magas a CPA és a CPC? Mi megvizsgáljuk, ha pedig nem tudod ezek a kulcsfontosságú kifejezések mit jelentenek, mert az ügynökséged ezeket nem mondta el, és nem számol be róluk, mi elmagyarázzuk.

Miért válaszd az ingyenes auditot?

Az ingyenes auditunk segít átlátni hirdetési fiókod helyzetét. Megmutatjuk, milyen kampányok futnak, és mennyit dolgoznak rajtuk valójában. Kézzelfogható javaslatokat adunk a javításra, és segítünk kideríteni, miért nem hozzák a várt eredményeket a kampányok

Miért válassz minket?

A Facebook hirdetéskezelőjét annak indulása óta használjuk, Google Ads-ben pedig annyira otthon vagyunk, hogy idén Google Partnerek lettünk. Beszéljenek emellett a számok is:

Kik fognak dolgozni az auditon?

Suhajda Tamás | Senior PPC Manager

Varga Márton | Projekt Manager

Rólunk mondták

balazs
"2015 óta dolgozunk együtt, Facebook posztokban, hirdetésekben és hírlevél marketingben segítenek nekünk. Gyorsak, segítőkészek és precízek. Minden online feladatra van megoldásuk."
Stróbl Balázs
— Tulajdonos, Emaki Webáruház
gina
"Nagyon tetszik, hogy bármit kérek tőlük, azt meg tudják oldani, legyen szó hirdetésről, szövegírásról vagy egyéb ad-hoc feladatokról. Facebook- és Google hirdetéseket kezelnek nekünk, és nagyon elégedett vagyok."
Takács-Günzer Gina
— Günzer Tamás Pincészete
balla-piroska
"Pár éve hirdetés alapján találtam meg a csapatot, szerintem ez mindent elmond. Azóta ők kezelik a Facebook-, Instagram és Google oldalaimat, hirdetéseimet és egy szuper honlapot is készítettek nekem."
— tulajdonos, Respirit Pilates Luxemburg

Gyakran ismételt kérdések

Milyen gyorsan kapsz visszajelzést az auditról?

Amit megkaptuk a szükséges hozzáférést, onnantól 3 munkanapon belül megcsináljuk az auditot, majd szükség esetén egy online meetingen elmondjuk róla a véleményünket.

Mit tartalmaz az ingyenes audit?

Az ingyenes audit során részletesen átvizsgáljuk a hirdetési fiókot, hogy pontos képet adjunk annak állapotáról, teljesítményéről és a benne rejlő fejlesztési lehetőségekről. Az audit általában az alábbi területeket foglalja magában:

  1. Stratégiai áttekintés:

    • Megnézzük, hogy a jelenlegi kampányok, hirdetéscsoportok és kulcsszavak összhangban vannak-e az üzleti céljaiddal.
    • Felmérjük, hogy a kampánystruktúra, a költségkeret-beállítás és a földrajzi, valamint demográfiai célzások megfelelően illeszkednek-e a célcsoportodhoz.
  2. Költséghatékonyság és megtérülés (ROI) elemzése:

    • Áttekintjük, hogy a hirdetések milyen költségek mellett milyen eredményeket (konverziókat, kattintásokat, megjelenéseket) hoznak.
    • Kimutatjuk, hogy hol lehetne javítani a költséghatékonyságon: például optimalizálható-e a licitstratégia, érdemes-e megszüntetni rosszul teljesítő kulcsszavakat, vagy új kulcsszavakat, kreatívokat bevezetni.
  3. Hirdetéskreatívok és üzenetek elemzése:

    • Megnézzük a hirdetésszövegeket, képi megjelenéseket és CTA-kat, hogy mennyire vonzóak és relevánsak a célközönségnek.
    • Javaslatot teszünk új kreatív megoldásokra, üzenetekre vagy tesztelési lehetőségekre (A/B tesztelés).
  4. Kulcsszavak és célzások revíziója:

    • Ellenőrizzük, mennyire relevánsak a jelenleg használt kulcsszavak, vannak-e kihagyott lehetőségek vagy felesleges kulcsszavak, amelyek csak költséget generálnak.
    • Megvizsgáljuk, hogy a földrajzi, nyelvi, demográfiai és érdeklődési célzások optimálisak-e.
  5. Landing oldalak és konverziós pontok áttekintése (amennyiben hozzáférhető):

    • Ha lehetséges, megnézzük, hogy a hirdetések mely oldalakra irányítanak, és ezek az oldalak megfelelően vannak-e optimalizálva a konverziók növelésére.
    • Számba vesszük, hogyan lehetne javítani a felhasználói élményt és a konverziós útvonalat.
  6. Javaslatok és következő lépések:

    • Összefoglaljuk az audit során tapasztalt főbb problémákat, hiányosságokat és lehetőségeket.
    • Konkrét javaslatokat teszünk arra vonatkozóan, milyen beállításokat, stratégiát, hirdetési formátumokat, kreatívokat vagy kulcsszavakat érdemes kipróbálni a jobb eredmények érdekében.

Az audit végére egy áttekinthető, érthető képet kapsz arról, hogy az ügynökséged valóban hatékonyan kezeli-e a fiókodat, illetve milyen területeken lehetne javítani a teljesítményen, hogy több ügyfelet, megrendelést vagy konverziót generáljanak a hirdetéseid.

Mi történik az audit után?

Ha szükséges és úgy döntesz, ajánlatot adunk a hirdetések kezelésére. Szükség esetén akár jogi segítséget is adunk, hogy előző ügynökségedtől megfelelően tudjál elválni, megírjuk a szerződést és elkezdjük a közös munkát.

Mért éri meg ez nekünk?

A Balance Mediahoz sok megkeresés érkezik azért, mert a jelenlegi ügynökségével/szolgáltatójával nem elégedett az adott cég. Mi bízunk benne, hogy szakmai tudásunkkal át tudjuk venni az adott céget, és sikerre emeljük vállalkozását.

Írj nekünk, és mi 24 órán belül elkezdünk dolgozni az auditon!