This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Ingyenes PPC audit
Nem vagy biztos benne, hogy ügynökséged mindent megtesz a sikereidért? Szeretnéd látni, valójában mennyit dolgoznak a fiókoddal? Nem sikerültek úgy a kampányok, ahogy tervezted? Mi INGYEN auditáljuk hirdetési fiókjaidat, hogy tisztán lásd a kampányok helyzetét.
Miért válaszd az ingyenes auditot?
Az ingyenes auditunk segít átlátni hirdetési fiókod helyzetét. Megmutatjuk, milyen kampányok futnak, és mennyit dolgoznak rajtuk valójában. Kézzelfogható javaslatokat adunk a javításra, és segítünk kideríteni, miért nem hozzák a várt eredményeket a kampányok
Miért válassz minket?
A Facebook hirdetéskezelőjét annak indulása óta használjuk, Google Ads-ben pedig annyira otthon vagyunk, hogy idén Google Partnerek lettünk. Beszéljenek emellett a számok is:
Kik fognak dolgozni az auditon?
Suhajda Tamás | Senior PPC Manager
Varga Márton | Projekt Manager
What they say about us


Gyakran ismételt kérdések
Amit megkaptuk a szükséges hozzáférést, onnantól 3 munkanapon belül megcsináljuk az auditot, majd szükség esetén egy online meetingen elmondjuk róla a véleményünket.
Az ingyenes audit során részletesen átvizsgáljuk a hirdetési fiókot, hogy pontos képet adjunk annak állapotáról, teljesítményéről és a benne rejlő fejlesztési lehetőségekről. Az audit általában az alábbi területeket foglalja magában:
Stratégiai áttekintés:
- Megnézzük, hogy a jelenlegi kampányok, hirdetéscsoportok és kulcsszavak összhangban vannak-e az üzleti céljaiddal.
- Felmérjük, hogy a kampánystruktúra, a költségkeret-beállítás és a földrajzi, valamint demográfiai célzások megfelelően illeszkednek-e a célcsoportodhoz.
Költséghatékonyság és megtérülés (ROI) elemzése:
- Áttekintjük, hogy a hirdetések milyen költségek mellett milyen eredményeket (konverziókat, kattintásokat, megjelenéseket) hoznak.
- Kimutatjuk, hogy hol lehetne javítani a költséghatékonyságon: például optimalizálható-e a licitstratégia, érdemes-e megszüntetni rosszul teljesítő kulcsszavakat, vagy új kulcsszavakat, kreatívokat bevezetni.
Hirdetéskreatívok és üzenetek elemzése:
- Megnézzük a hirdetésszövegeket, képi megjelenéseket és CTA-kat, hogy mennyire vonzóak és relevánsak a célközönségnek.
- Javaslatot teszünk új kreatív megoldásokra, üzenetekre vagy tesztelési lehetőségekre (A/B tesztelés).
Kulcsszavak és célzások revíziója:
- Ellenőrizzük, mennyire relevánsak a jelenleg használt kulcsszavak, vannak-e kihagyott lehetőségek vagy felesleges kulcsszavak, amelyek csak költséget generálnak.
- Megvizsgáljuk, hogy a földrajzi, nyelvi, demográfiai és érdeklődési célzások optimálisak-e.
Landing oldalak és konverziós pontok áttekintése (amennyiben hozzáférhető):
- Ha lehetséges, megnézzük, hogy a hirdetések mely oldalakra irányítanak, és ezek az oldalak megfelelően vannak-e optimalizálva a konverziók növelésére.
- Számba vesszük, hogyan lehetne javítani a felhasználói élményt és a konverziós útvonalat.
Javaslatok és következő lépések:
- Összefoglaljuk az audit során tapasztalt főbb problémákat, hiányosságokat és lehetőségeket.
- Konkrét javaslatokat teszünk arra vonatkozóan, milyen beállításokat, stratégiát, hirdetési formátumokat, kreatívokat vagy kulcsszavakat érdemes kipróbálni a jobb eredmények érdekében.
Az audit végére egy áttekinthető, érthető képet kapsz arról, hogy az ügynökséged valóban hatékonyan kezeli-e a fiókodat, illetve milyen területeken lehetne javítani a teljesítményen, hogy több ügyfelet, megrendelést vagy konverziót generáljanak a hirdetéseid.
Ha szükséges és úgy döntesz, ajánlatot adunk a hirdetések kezelésére. Szükség esetén akár jogi segítséget is adunk, hogy előző ügynökségedtől megfelelően tudjál elválni, megírjuk a szerződést és elkezdjük a közös munkát.
A Balance Mediahoz sok megkeresés érkezik azért, mert a jelenlegi ügynökségével/szolgáltatójával nem elégedett az adott cég. Mi bízunk benne, hogy szakmai tudásunkkal át tudjuk venni az adott céget, és sikerre emeljük vállalkozását.

